Ugyanakkor a Kaiser’s átadásával párhuzamosan a Tengelmann-csoport másik élelmiszerkereskedelemmel foglalkozó magyarországi leányvállalata, a Plus Élelmiszer Diszkont Kft.(Plus) a Spartól vesz át üzleteket, melyek az átalakításukat követően a sikeres PLUS diszkont-koncepciónak megfelelően működnek tovább. Székács Tibor, a Plus Élelmiszer Diszkont Kft. ügyvezető igazgatója szerint “az ügylet lehetővé teszi a Plus számára, hogy még ebben az évben 127-ről 150-re bővítse üzletei számát és átvegye a vezető szerepet a magyar diszkont-piacon.”
A Tengelmann-vállalatcsoporton belül a Plus-üzletág az elmúlt évben – nemzetközi szinten, hét országban együttesen – 3500 üzlettel és több mint 37 ezer dolgozóval 7,7 milliárd euró (mintegy 1890 milliárd forint) forgalmat ért el. Magyarországon a Plus 2100 dolgozót foglalkoztat és a jelenlegi hálózatában 310 millió euró, azaz közel 76 milliárd forint forgalmat realizált.
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. a 2002-es évben 118 Spar-szupermarket és 16 Interspar-üzletében összesen 490 millió euró, azaz több mint 120 milliárd forint forgalmat ért el. A Spar ügyvezető igazgatója, Nemes Tibor szerint “a Kaiser’s-szel tovább erősödik a SPAR, különösképpen a fővárosban, Budapesten. A Kaiser’s-üzletekben a SuperShop-törzsvásárlói kártyarendszer is változatlan formában megmarad.”