A görögországi születésű Arianna Huffington a ’90-es években konzervatív politikai kommentátorként vált ismertté az Egyesült Államokban. Akkori férje, Michael Huffington, egy texasi olajmilliárdos örököse, 1994-ben republikánus színekben indult a szenátusi választásokon, de alulmaradt Diane Feinsteinnel szemben. Kampányát jórészt Arianna irányította.
A válás után Arianna otthagyta a republikánusokat, a liberális médiában dolgozott, majd 2005-ben, Kenneth Lererrel és Jonah Perettivel együtt létrehozta a The Huffington Postot, először máshol megjelenő cikkek, kommentárok gyűjtőoldalaként, fizetés nélkül dolgozó bloggerek munkájára építve, a jobboldali Drudge Report liberális párjaként indult az oldal. Közben Lerer és Peretti kiszállt, Peretti létrehozta a BuzzFeedet, Lerer pénzügyi szakember lett, a portál pedig hamarosan olyan népszerű lett, hogy Arianna Huffington önálló szerkesztőséget hozott létre.
A Huffington Post az amerikai digitális médiavilág egyik legnagyobb és legkeresettebb orgánuma lett. 2011-ben az AOL internetszolgáltató és médiavállalat megvette, 2015-ben pedig az AOL-t a Verizon telekommunikációs konszern vásárolta fel. A Huffington Post ma már tizennégy országban jelenik meg, hozzávetőlegesen százmillióan olvassák szerte a világban. Az oldal sikere mellett Arianna Huffington is az egyik legbefolyásosabb nő lett Amerikában.
Az idén 66 éves Arianna Huffington tavaly nyáron új szerződést kötött a közben eladott digitális médiabirodalom új tulajdonosával. Eredetileg 2019-ig irányította volna elnökként a médiabirodalmat és főszerkesztőként az internetes lapot, de a szerződés lehetővé tette számára, hogy valóra váltsa régi tervét, egy egészségüggyel, életmóddal foglalkozó vállalkozást. Mivel a kettőt együtt nem tudta csinálni, ezért csütörtökön bejelentette: távozik a The Huffington Posttól. Arianna Huffington új vállalkozása, a Thrive Global novemberben indul.