Budapesten tart előadást Joe Van Brussel, a Huffington Post tartalomigazgatója, Tim Wragg, a Millward Brown Európai igazgatója, Daniele Guidi, a WeWood alapítója, a nemzetközi reklámfesztiválokon díjak özönét besöprő AKQA Berlin sztárkreatívja, és Stephanie Fenney, a világhírű digitális reklámügynökség, a 72andSunny Amsterdam stratégiai igazgatója az október 27-én és 28-án a Budapest Music Centerben megrendezendő BrandFestival nevű szakmai rendezvényen, ahol több mint 100 meghívott előadó elemzi a jövőt.
A rendezvény célja, hogy bemutassa a „Márkaélmény” irányait, elemezze a legfőbb szakmai trendeket, mivel az élmény olyan megkülönböztető erejű gazdasági előnnyé vált, amiért a fogyasztók hajlandóak akár többet is fizetni, és ami egyre fontosabb szerephez jut a vásárlói döntésekben. A Columbia Business School 2016-os kutatása szerint a vásárlók 81 százaléka hajlandó többet fizetni a kiemelkedő fogyasztói élményért.
Az idei BrandFestival végigkíséri a vásárló útját és gondolatait az otthoni fotelétől a vásárlás terén át ismét vissza az otthonába, hatékony és meghökkentő példákat bemutatva a hazai és a külföldi szakmai életből.
„A program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre és a perspektivikus gondolkodásra fókuszálva – egy eddiginél szélesebb megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus konferencia-modell keretében az idei tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal több mint harminc szaktekintélyének bevonásával történt” – nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.
A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt évek rendezvényein a majd 400 márkáról szóló, 643 előadást, közel 6500 résztvevő követte.