Média

Magyar diákcsapatra figyel Párizs

Magyar csapat képviselheti a régió országait a L’Oréal nemzetközi marketing versenyén. Vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe bújhattak magyar egyetemisták, akik közül a legjobbak Párizsban prezentálhatják ötletüket a top management előtt.

A több mint 20 éves L’Oréal Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. Ebben az évben a La Roche-Posay márkáról készítettek esettanulmányt, melynek célja, hogy a márka nyisson a fiatalok felé, és elérje a 15-25 éves fogyasztókat is. Most először a diákok munkájának teljes mértékben a digitális technológián kell alapulnia.

Hazánkban 84 egyetemi hallgató jelentkezett a versenyre 6 felsőoktatási intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Gazdasági Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Szegedi Tudományegyetem, International Business School, Budapesti Műszaki Egyetem). A résztvevőknek három fős csapatokban kellett kidolgozniuk a stratégiát, melyet bemutattak a L’Oréal Magyarország zsűrije előtt. Az első három helyezett csapat a Pozsonyban rendezett regionális döntőben cseh és szlovák diákokkal versenyzett. Győztesként a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói kerültek ki, így ők képviselhetik a régiót és Magyarországot a párizsi nemzetközi versenyen június 30-án.

A L’Oréal Brandstorm versenyen az elmúlt 24 év alatt 45 ország több mint 80 ezer diákja vett részt. A verseny lehetővé teszi a diákok számára, hogy elméleti tudásukat a gyakorlatban is kipróbálhassák és célja, hogy a diákok kreativitását, elemzőkészségét javítsa. A legtehetségesebb versenyzők a cég gyakornoki programjában is kamatoztathatják tudásukat.

A verseny egyben HR-eszköz is, hiszen lehetővé teszi, hogy felfedezzék a tehetséges fiatalokat. A vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik