Média

Az Origo az RTL reklámértekesítő házával szövetkezik

origo
origo
Ezentúl az R-Time (az RTL Magyarország reklámértékesítő cége) értékesíti az Origo non szpot reklámmegoldásait.

Az RTL kereskedőháza

Az r-time az M-RTL Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő média-kereskedőház, amely jelenlegi formában folytatott tevékenységét több mint tíz éve, 2005. január 1-jén kezdte meg. Az r-time elsőként kínált „one stop” elérési lehetőséget hirdetői számára az általa képviselt kábelcsatornákon. 2016 januártól az r-time portfóliójába tartoznak a Viacom csatornái : Comedy Central, Nickelodeon, Viva, MTv, Paramount Channel; , a Discovery Network csatornái: a Discovery  Channel, a TLC és az ID Xtra, illetve 2016. május 1-től az Origo-NWM csoport csatornái: a LifeNetwork és OzoneNetwork. Az M-RTL Zrt. az RTL Magyarországhoz tartozó RTL Klub médiaszolgáltatója és értékesíti Cool, Film+, RTLII, RTL+, Muzsika TV, Sorozat+, Film+2 csatornák reklámidejét.

Május elsejétől az r-time veszi át az Origo-NWM csoport csatornáinak, a LifeNetworknek és az OzoneNetworknek a non-spot megjelenések értékesítését is a reklámszpot értékesítés mellett. A megállapodással az r-time az összes általa értékesített csatorna szpot és non szpot felületének értékesítését is végzi a jövőben – jelentették be hétfőn délután.

„A csatornáink reklámfelületeinek az értékesítését azok megszületése óta az r-time végzi, a kezdetektől nagy eredményességgel. Ahhoz, hogy a kábelpiacban rejlő megnövekedett potenciált a lehető legjobban ki tudjuk használni, érdemes nyitnunk abba az irányba, hogy minél szélesebb portfóliót biztosítsunk az ügyfeleinknek” – idézi a közlemény Somlai Bálintot, az Origo-NWM televíziós üzletágának igazgatóját.

A bejelentés értelmében az Origo-NWM csatornákkal kibővülő új szponzorációs lehetőségeket a non szpot értékesítési csapat kezeli Némethy Krisztina non szpot értékesítési igazgató irányításával.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik