Zömében középvállalatokból áll a Facebook 3 millió hirdetői tábora, amelynek mindössze 30 százaléka működik az Egyesült Államokban – írja a W&V.
A cikk szerint a kevésbé tehetős cégeket is kezdi megcélozni a Facebook, ennek érdekében jelent meg a “Your business story” nevű eszköz nemrégiben, amelynek segítségével a cégeknek lehetősége van a képeikből zenei aláfestéssel is rendelkező videót készíteni.
A Facebook bevételeinek egyébként 97 százaléka származik reklámokból, azon belül is a mobilreklám meghatározó, ugyanis a pénz 80 százaléka már erről a területről érkezik. A statisztikák alapján a hirdetők közül egymillió a mobilos felületeket választja elsődlegesnek. A W&V cikkéből az is kiderül, hogy az Egyesült Államokban működő hirdetőkön keres a legjobban a Facebook, amely felhasználónként 13 dollár bevételre tesz szert az amerikai hirdetőktől, Európában viszont még 5 dollárt sem ér el ez az összeg.