Média

Tartalomfejlesztési segítséget kap a 168 óra többségi és a Klubrádió kisebbségi tulajdonosa

Simicska 168 óra (Simicska 168 óra címlap)
Simicska 168 óra (Simicska 168 óra címlap)
A Brit Media tartalomfejlesztési szövetséget kötött a portfóliójába tartozó médiumok tartalomfejlesztési stratégiájának kidolgozása érdekében.

Érdekel a content marketing?

banner_300x250_fiu_nlc_24
Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

A Brit Media Kft. a FLOW PR-t bízta meg a portfóliójába tartozó médiumok tartalomfejlesztési stratégiájának kidolgozásával – közölte a kommunikációs ügynökség. Az ügynökség feladata egy olyan új tartalomgyártási struktúra megtervezése, amely követi a megváltozott médiafogyasztási szokásokat, és a hirdető vállalatok számára vonzóbbá teszi a Brit Mediahoz tartozó médiumokat.

A megbízás értelmében a FLOW PR egyrészt a gazdasági és lifestyle tematika erősítésének, másrészt a közösségi médiajelenlét és online közösségépítés erősítésének feltételeit, illetve az ehhez szükséges átalakítások ütemezését dolgozza ki.

„Magyarország egyik vezető kommunikációs ügynökségeként biztos tudásunk van arról, milyen tartalom tesz vonzóvá egy médiumot a hirdetők számára, és ezzel egyidejűleg a hallgatottságot, olvasottságot, nézettséget is növeli. Ezt a tudást kell ötvöznünk a Brit Media által irányított médiumok hagyományaival, meglévő hallgatóinak, olvasóinak elvárásaival. Ez a munka ügynökségünk történetének egyik legizgalmasabb feladatai közé tartozik”

– jelentette ki Szabados Krisztián ügyvezető igazgató a megbízással kapcsolatban.

Megyeri András Jonatán. Fotó: zsinagoga.net
Megyeri András Jonatán, a Brit Media ügyvezetője. Fotó: zsinagoga.net

A kevesebb mint egy évvel ezelőtt, 2015 júniusában 3 millió forint törzstőkével alapított, törökbálinti székhelyű Brit Media olyan médiacégekben bír tulajdonrésszel mint például a Klubrádió és a 168 óra, de a Klubrádióban csak kisebbségi részesedésük van. Egy időben a céget az Origo Media lehetséges felvásárlójaként is emlegették, de végül a Brit Media nem került be a CEMP, a Docler Media, a New Wave és a Central Médiacsoport alkotta versenyzők közé, az Origo-t pedig a New Wave vette meg. Úgy tudni egyébként, hogy a Brit Media szeretne tovább terjeszkedni a magyar médiapiacon.

A Brit Media a belga székhelyű Brit Europe Foundation többségi, valamint Megyeri András Jonatán kisebbségi tulajdonában álló vállalkozás. A Brit Media ügyvezetője Megyeri András Jonatán 2012-ig üzletfejlesztési igazgató volt a TV2-ben, korábban pedig a Viasat kereskedelmi igazgatójaként tevékenykedett. Megyeri András Jonatán emellett a Bét Sálom Zsinagóga körzeti elöljárójaként is ismert. Megyeri egyébként, amióta tavaly júniusban 40 millió forintért kisebbségi tulajdonrészt szerzett a kft. a Klubrádióban, a rádió igazgatóságának tagja is. (A Klubrádió többségi tulajdonosa és egyben a rádió vezérigazgatója változatlanul Arató András.) Ami pedig a 168 órát kiadó Telegráf Kft.-t illeti,  ahol a Brit Media többségi irányítást is szerzett, Megyeri ügyvezetőként dolgozik. (A főszerkesztő változatlanul Mester Ákos.)

Fenti cikkünk megjelenése után egyébként a Klubrádió részéről azt a tájékoztatást kaptuk, hogy ők nem tudnak a kisebbségi tulajdonosuk, a Brit Media Flow PR-ral kötött tartalomfejlesztési szerződéséről, de a Flow ügyvezetője kérdésünkre telefonon újra megerősítette, hogy a Brit Media-val kötött szerződésük a Klubrádióra is kiterjed.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik