Közélet

Eladták a 168 Órát

Egy brüsszeli alapítvány magyarországi kft-je szerzett többségi részesedést a hetilapban.

Eladták a 168 Órát, a Brit Média Befektetési Kft. lett a hetilap új többségi tulajdonosa.

Erről a cégről először nyáron írtunk, amikor 40 millió forinttal szállt be befektetőként a Klubrádióba, ezért mintegy öt százalékos tulajdoni arányt szerzett. A kft. kisebbségi tulajdonosa és ügyvezetője Megyeri András Jonatán, a Bét Sálom zsinagóga vezetőségi tagja, a többségi tulajdonos a Belgiumban bejegyzett Brit Europe alapítvány.

A brüsszeli székhelyű alapítványnak nem ez az első magyarországi befektetése – 2012-ben részesedést szerzett az Arany Alkony idősotthonok ingatlanjait birtokló cégben, az idősotthon-hálózat új fenntartója pedig ekkor az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség lett. A hitközség vezetője Köves Slomó rabbi, aki egyébként a politika helyett a hitéletre igyekszik összpontosítani és baloldalról gyakran megkapja a „fideszes” jelzőt.

A 168 Óra közölte: a szerkesztőséget továbbra is az alapító főszerkesztő, Mester Ákos fogja irányítani. „A Brit Média kötelezettséget vállal arra, hogy nem változik a lap politikai irányultsága, társadalmi érzékenysége, kritikus hangvétele” – írták.

Címkék: 168 óra

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.