Sport

Úgy néz ki, Hosszú Katinka két szék között a pad alá esett

Bizonyos értelemben cserben hagyta a magyar gyerekeket és szurkolókat az Iron Lady.

Hétfőn 14 órakor sajtótájékoztatót tartott a Magyar Olimpiai Bizottság és a Túró Rudit forgalmazó FrieslandCampina Hungária Zrt. A MOB elnöke, Borkai Zsolt és a cég ügyvezetője, Szautner Péter bejelentette, a magyar sport történetében egyedülálló kampányt indítanak.

Olimpikonok, legendák és a jövő nagy bajnokainak fotóival ellátott kártyákat készítenek, amelyeket a termékekbe csomagolnak. A legendák, aktív olimpikonjaink és reménységeink ingyen vállalták, hogy részt vesznek a kampányban, amelyben huszonnégymillió, sportolók fotóival ellátott termék kerül az üzletek polcaira. Ezzel is hónapokon keresztül népszerűsítik a magyar sportot és az olimpiai eszmét. Nem utolsósorban pedig ismertté teszik a magyar egyéni sportolók arcát és eredményeit a szurkolók előtt.

Hasonló kezdeményezés ismerős lehet sokaknak, hiszen minden Bajnokok Ligája szezon, valamint világbajnokság és Európa-bajnokság előtt lehet vásárolni ilyen kártyákat, amelyeken a tornán részt vevő futballisták szerepelnek. A hamarosan induló kampányban több mint 200 sportoló veszt részt, többek között olyan nagyágyúk, mint Kovács Katalin és Cseh László.

Fotó: 24.hu
Fotó: 24.hu

Hosszú Katinka nem vesz részt az akcióban. Pedig Rióban ő a legesélyesebb az aranyra. Így kicsit olyan ez, mint egy szépen megfestett i betű pont nélkül.

A 24.hu érdeklődésére Siklós Erik, a MOB marketing és kommunikációs igazgatója elmondta, ketté kell választani a kampányt és Katinka kapcsolatát a Túró Rudival.

Katinka megkeresésünkre nem zárkózott el, de felvetette egy egyéni szponzoráció lehetőségét is. A MOB ebben neki nem tudott segíteni, lévén az olimpiai bizottság és a Pöttyös kampánya egy külön szálon futó, rendkívül szigorú határidőkkel zajló folyamat. Katinka ebben már biztosan nem lesz benne, mivel a sportolói kártyákat már nyomják az olaszországi nyomdában.

Az egyéni szponzorációval kapcsolatban Szautner Péter ügyvezető a 24.hu érdeklődésére így reagált:

Valóban érkezett szponzorálós megkeresés cégünkhöz Katinka menedzsmentjétől. Vállalatunk története során még soha nem támogatott egyetlen egy sportolót sem egyénileg.

Jelen állás szerint úgy néz ki, Katinka két szék között a pad alá esett. Hiába a Pöttyös és MOB tényleg zseniális ötlete, mivel ő a MOB és a magyar sportolók érdekeit össze akarta mosni az egyéni érdekeivel, ezért lényegét tekintve cserben hagyta azokat a sportszertő magyar gyerekeket, szurkolókat, akik az ő képét is örömmel gyűjtötték volna albumukba.

 

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik