A felhasználók jelentős része nem szereti a reklámokat, és teljesen mindegy, hogy a honlapokon, a YouTube-on vagy valamilyen mobilos játékban tolják az arcába, mert általában mindig csak az időt viszik, és sokszor a teljesítményt is csökkentik. Nem véletlen, hogy a Mozilla társalapítója a reklámok kinyírásával optimalizálja új böngészője sebességét, bár csekélyke paradoxon, hogy mellé mégis reklámokat pakol bele.
Akit nagyon zavarnak a mobilos hirdetések, különböző alkalmazásokkal száműzheti őket, de a legtöbb esetben valamilyen külső fejlesztő megoldását kell hozzá igénybe venni, mert gyárilag nem kínálnak ilyen lehetőséget a telefonok, táblagépek. A Samsung azonban úgy döntött, itt az ideje ezen a téren is felhasználóbarátnak lenni, és kiadott egy olyan frissítést, ami a telefonjain lévő – előre telepített – böngészőbe épülve blokkolja a reklámokat. Ez nem jelenti azt, hogy alapértelmezésként letiltja a reklámokat, inkább úgy fogalmaznánk meg, hogy amennyiben az előre telepített böngészőt használjuk, akkor telepíthetünk bele olyan plugint, ami segítséget nyújt ebben.
Az egyik ilyen beépülő modul az Adblock Fast, ami Google Play-ből tölthető (és iOS-en is elérhető), de csakis akkor fogjuk élvezni az előnyeit, ha Samsung telefonunk van, Lollipop (vagy újabb) operációs rendszerrel, tehát a régebbi Samu tulajdonosoknak marad a reklámokkal zsúfolt rögvalóság.
Tény, hogy reklámoktól mentesen könnyebb az élet, viszont az is tény, hogy a legtöbb Samsung tulajdonos nem a gyártó által fejlesztett böngészőt használja, sokkal inkább a Chrome-ra esik a választásuk, ez a reklámgyilkos frissítés viszont ügyes próbálkozás arra, hogy visszaterelje az embereket a gyári böngészőhöz. Bár reklámok nélkül túl sok haszna nincs belőle a gyártónak, hacsak az nem, hogy javítja a statisztikákat, pont mint a közmunka.