Média

Újdonság a NoSaltyn

nosalty-mit hogyan
nosalty-mit hogyan
A népszerű gasztrosite elindította gyakori kérdések és válaszok oldalát, a „Mit hogyan?”-t. Az új oldal közösségépítő szándékkal született, hogy a NoSalty felhasználói önálló teret kapva megoldásokkal, tippekkel és ötletekkel segíthessék egymást gasztronómia- és életmódtémákban.

A Mit hogyan? oldalon, ami integrált része lett a NoSalty.hu-nak, a látogatók nem csak gasztronómiai tematikákban (sütés, főzés, praktikák), hanem kertészkedés, fogyókúra, egészség, otthon, szórakozás, ünnepek és család kategóriákban kaphatnak választ kérdéseikre. A NoSalty fontos célja, hogy az új oldalon zajló beszélgetések kulturált, barátságos formában folyjanak, ezért egy többszintű jelvény- és reputációs rendszert vezetett be a „Mit hogyan?”-t használó közösség tagjai számára. A reputációs rendszer a legmodernebb technikával készült, folyamatosan figyeli a felhasználók aktivitását, és ennek megfelelően lehet különböző jelvényeket és jogosultságokat szerezni. Az aktív felhasználók taggá, törzstaggá, majd véleményvezérré válhatnak, a legaktívabb és legmegbízhatóbb tagok maguk is szerkeszthetik a kérdéseket és válaszokat.

„Ahhoz, hogy ezt a modern, mobil eszközökön is könnyen használható, okos közösségi site-ot minél hamarabb elindíthassuk, egy nyílt forráskódú, bejáratott keretrendszert választottunk, amit az 5Net Kft. fejlesztői csapatának segítségével hangoltunk össze a NoSaltyval. Az új oldal egyszerűen kezelhető: használhatjuk megszokott NoSalty – felhasználói nevünkkel, de Facebook-, vagy Google + profilunkkal is. Az új szolgáltatás a NoSaltyn csupán apróbb változások, például a belépéskor megjelenő szövegbuborék ikon, illetve az egyedi recept- és cikkoldalakon látható ajánlók formájában jelenik meg, az eddigi NoSalty praktikákat azonban teljes egészében felfrissítve és tematikájuknak megfelelően áthelyeztük a „Mit hogyan?” – oldal kategóriáiba, hogy a látogatók még több hasznos információval egészíthessék ki azokat” – mondta el Sas Orsolya, a NoSalty művészeti- és fejlesztési igazgatója.

A 2008-ban garázsblogként indult NoSalty havi 1 millió egyedi látogatóval rendelkezik, és több mint 52 ezer közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazintartalom, amelyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik