echo tv
Média

Utolérte a végzet az Echo TV több műsorát

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 12. 16. 09:04

A felcsúti Mészáros-család által a hónap elején felvásárolt Echo TV-nél megszűnik több mint egy tucat műsor és elbocsátások is kezdődtek, legalábbis ezt állítja a Népszava.
Korábban a témában:

15 műsor megszűnik az Echo TV-n, több műsorvezetőt és szerkesztőt pedig elbocsátottak – ezt állítja a Népszava a tévéhez közelállónak minősített forrásra hivatkozva, bár ezután a cikkben csak ifj. Lomniczi Zoltán Szabad Európa, illetve Tímár László Ne legyen áldozat című műsorát említik meg konkrétan.

Az újság úgy tudja, hogy az elbocsátottak mind a korábbi tulajdonos, Széles Gábor emberei voltak, és ő kérte is, hogy maradhassanak, de az új vezetőség hajthatatlannak bizonyult. (Széles egyébként, ahogyan arról beszámoltunk korábban, az új tulajdonos, Mészáros Lőrincék Talentis Group nevű cégének bejegyzése után is tagja maradt a tévé igazgatóságának.)

Az újság azt is írja, hogy kereste az ügyben Farkas Boglárkát, hogy megerősítést kérjen, igazak-e a hírek, és pontosan kiket bocsájtottak el, de ő nem reagált a szerkesztőségnek. (A Simicska fémjelezte HírTV egykori hírolvasóját, Farkas Boglárkát még Széles nevezte ki először főszerkesztőnek, majd vezérigazgatónak, de a tulajdonosváltás után is benne maradt a cég vezetésében.)

A cégnél egyébként nem csak kirúgás történt: pár napja a Magyar Idők című kormánypárti újság azt írta, hogy a közmédiától és a HírTV-től igazolt új munkatársakat az Echo TV.

Mészáros Lőrinc, az Echo Tv tulajdonosa
Mészáros Lőrinc, az Echo Tv tulajdonosa: Orbán Viktor nem szól majd bele a műsorok tartalmába, de a Fidesz támaszkodhat a tévére

Idén decemberben került új kézbe a tévé

A felcsúti gázszerelőből lett médiavállalkozó, Mészáros Lőrinc családjának nevén lévő, masszívan veszteséges,  herceghalmi székhelyű Talentis Group idén december elején vásárolta meg az ugyancsak veszteséges, mindössze körülbelül 0,1 százalékos közönségarányú és ezzel még a TOP50 legnézettebb magyarországi csatorna közé sem tartozó Echo TV-t Széles Gábor vagyonkezelő cégétől (SGH) és Vasvári Csabától, a hírek szerint összesen 200 millió forint közeli összegért. A napokban Mészáros Lőrinc egy felcsúti közmeghallgatást követően azt nyilatkozta az őt kérdező HírTV-nek és 444-nek, hogy jó, nézhető, jobboldali televíziót szeretne csinálni, a Fidesz pedig természetesen támaszkodhat majd a csatornára. Ugyanakkor a miniszterelnök nem szólhat bele, hogy mi hangzik el ott. “Ez egy privát televízió, nem állami” – emelte ki többször is.

Az Echo TV igazgatóságában egyébként a napokban már megjelent a Mészáros ügyeinek intézőjeként emlegetett dr. Csík Zoltán, valamint Mészáros Lőrinc felesége is.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.