A legbonyolultabb és legérdekesebb az általuk fejlesztett hibrid hajtásrendszer. Első ránézésre semmi szokatlant nem tartalmaz, de közelebbről már igencsak különleges, a megszokottól eltérő megoldással próbálkoznak a németek.
Az összkerékhajtású típusoknál ezen túl nem lesz mechanikus kapcsolat, a hátsó tengely kerekeit csak az elektromos motor hajtja majd, hasonlóan a Peugeot-Citroen kettős által már piacra dobott modellek esetén.
Ez a rendszer megkönnyíti az elektromosság lassításkor történő visszatermelését, és növeli az autó stabilitását, mivel a beépített szenzorok mindig érzékelik, hogy milyen felületen haladnak át a kerekek, és ennek megfelelően osztják el a motorokból érkező erőt.
Tulajdonképpen ez a rendszer nem lesz más, mint az Audi R8 e-tron méregdrága elektromos sportautó számára kifejlesztett rendszer hátsó tengelyért felelős része.
A második egyedi szabadalom sem spanyol viasz, de ilyen formában még nem került gyártásba. A felnik komoly légellenállást generálnak, ezért a fogyasztáscsökkentés érdekében az Audi aktív, számítógép által irányított lamellákkal felszerelt kereket tervezett.
Ezek bezáródnak, ha növekszik a sebesség, és kinyílnak, ha a fékek hűtésére van szükség. Őszintén szólva kétséges, hogy hatalmas haszna lenne a megoldásnak, de azt be kell ismerni, hogy őrült jól mutat, és fokozza a márka technológiai elsőrendűségét sugárzó képet.