marsi rák 1 (Array)

Rákszörnyet is talált a Marson a NASA

Orosz R. Zoltán

bringamániás. 2015. 08. 05. 16:09

A marsi élet egyre több bizonyítékát tárja fel a Curiosity szonda – vélik az UFO-hívők.

A vörös bolygó felszínén felfedeztek, vagyis felfedezni véltek már mindent, ami egy ismeretlen civilizáció, de legalábbis a földön kívüli élet bizonyítéka lehet. Láttak már marsi romokat, piramist, folyómedreket, legutóbb pedig komplett csontvázat.

Fotó: NASA

Most egy újabb felfedezés, egy „rákszörny” vagy „űrpók” fotója tartja lázban az UFO-hívőket, akik biztosak benne, hogy a NASA talált már konkrét bizonyítékokat az idegen civilizációk létezésére, csak nem hajlandók nyilvánosságra hozni azokat. Nyilván, hogy elkerüljék a globális pánikot.

marsi rák 2 (Array) Fotó: NASA

A marsi ráklényt egy a Curiosty szonda által készített fotó egyik sarkában fedezte fel egy lelkes, önjelölt kutató. A kép pillanatok elterjedt a közösségi portálokon: úgyhogy néhány tudós úgy érezte, el kellene oszlatniuk a félreértéseket. (Vagy lehet, hogy megrendelésre ködösítenek?)

Seth Shostak, a földön kívüli élet jeleit kutató SETI intézet rangidős csillagásza szerint az űrrák valójában egy pareidolia néven ismert jelenség, ami az emberi agynak az a tulajdonsága, melynek köszönhetően ismert formákat látunk bele teljesen véletlenszerű alakzatokba, például a bárányfelhőkbe – írja a Mirror.

Budapest, 2016. február 26.
A Microsoft informatikai világcég magyarországi székháza az egykori óbudai Gázgyár területén létesült Graphisoft parkban, a főváros III. kerületében.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.