Tudomány

Célzottan fog lőni ránk a Facebook

Az offline média nem válogathat, milyen reklámot mutat nekünk, de az internet igen. A világhálón személyre szabott hirdetéseket kaphatunk attól függően, mennyit árultunk el korábban magunkról. A Facebook mostani újítása ezt igyekszik kihasználni.

Minden egyes kattintás, amit a világhálón teszünk, nyomot hagy maga után. Ezekből pedig könnyen kikövetkeztethető, mi érdekelhet bennünket. És persze az is, hogy mit lehet nekünk eladni.

Egy keresést például gyorsan viszontláthatunk hirdetés formájában, ha a Youtube-on megnézünk egy videót. De böngészési előzményeink a Facebookon is rendszeresen megjelennek, ajánlatként.

A közösségi oldal most abból az óriási mennyiségű adatból próbál profitálni, ami a birtokában van. A Facebook mindent tud rólunk, amit korábban megosztottunk. Az Atlas névre keresztelt új hirdetési rendszer pont ezt használja ki.

Tartsanak velünk minden este 7-től a STORY4-en!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.