Tudomány

Két rekord is megdőlt a vb alatt

Hasít a vb a közösségi médiában. Míg szombaton a Twitter döntött rekordot a Brazilia- Chile meccsen, addig a Facebookon 17 nap alatt több mint egymilliárd kontent kapcsolódott a vb-hez.

Korábban arról írtunk, hogy a televíziózásban bevezetett új technológiák legjobb promóciós és bevezetési pontjai a világ nagy sporteseményei, ezek közül is leginkább a labdarúgó-világbajnokság. Az idei vébé a 4K tévézésnek adhatott volna nagy löketet, de az ipar egy kicsit elkésett.

Nem így van ezzel a közösségi média, ahol sorra dőlnek meg a rekordok. Az eddigi sporteseménnyel kapcsolatos rekordot a Super Bowl tartotta a Twitteren 382 ezer tweettel, ez dőlt most meg az első gól után az VB alatt, összesen 16400000 tweet született a Brazilia- Chile meccs alatt. A Twitter kiemelten foglalkozik a vb-vel, bevezette a World Cup idővonalat, amit közel másfél millióan követtek már az első napon.

15:45

A Facebook jelentése szerint soha nem látott rekord született június 12 és 29 között (17 nap!) több mint egymilliárd kontent született a vb-vel kapcsolatban, amit 220 millió felhasználó generált. A Twitterrel kapcsolatban említett szombati Brazília-Chile meccs alatt a Facebookon 31 millió felhasználó 75 millió interakciót generált. Az emberek imádják a brazilokat, a Horvátoszrág elleni meccsüket 58 millió ember nézte végig és posztolt róla valamit a Facebookon, eddig ez a meccs volt a legkommenteltebb 140 millió kontenttal.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik