A Google Glass 382 ezer forintért (1000 GPB) rendelhető meg a Google Play online boltból, természetesen még nem a széles piacra szánt verzió, hanem az Explorer kiadás, ami elsősorban fejlesztőknek és érdeklődőknek, szakembereknek készül. A szemüveget öt különböző színben vásárolhatjuk meg és többféle kiegészítőt is vásárolhatunk hozzá, így kereteket, üvegeket, fejhallgatókat és tokokat is. Az angolok a rendeléstől számítva két napon belül hozzájuthatnak az eszközhöz.
A piacra dobás részeként mostantól érhető el a Guardian szemüvegre optimalizált mobilalkalmazása is (ennek a szoftverkategóriának a neve glassware). Az okosszemüvegre optimalizált hírekhez pl. rövid audióklipek tartoznak, hogy ne kelljen annyit olvasni a hírek átfutásához.
Minden jel arra mutat, hogy a Glass kezd kijönni kétéves tesztkorszakából, hogy mainstream piaci termékké váljon. Amerikában április 15-én egy napig az Explorer programon kívül is meg lehetett vásárolni a szemüveget, illetve a Google neves divattervezővel (Diane von Furstenberg) terveztetett keretet hozzá.
Az igazi piacralépés természetesen az lesz, amikor a szemüveget árát jelentősen csökkentik majd, jelenleg az 1500 dolláros ár a legnagyobb küszöb, ennyiért elsősorban fejlesztőknek éri meg csak megvásárolni az eszközt.