Lehetséges, hogy el vagyunk kényeztetve, amikor azt kifogásoljuk, hogy miért nem lehet játszani a Google idei FIFA logójával? Szép az idei is, először begurul egy labda, majd kinyílik a világ és hirtelen életre kel a környezet, a Google betűi boldogan ugrálnak, és elindul egy felvonó a háttérben. Az ember azonban hiába kattintgat, hamar rájön, hogy semmit sem befolyásol a látványban.
Nem mondhatjuk, hogy a Google nem készült fel az eseményre, a cég a közelmúltban indított átfogó vb-s honlapot, ahol azonnali frissítések, trend témák, mérkőzés felállások és egyéb információk vannak. Valamint ne felejtsük el, hogy a Street View segítségével benézhetünk mind a 12 stadionba. Elégedetlenek tehát nem lehetünk,de attól még hiányozhat a játék.
A Google 2012-es londoni olimpiai logójában lehetett játszani, fel is kapták a lelkes szurkolók. A játékosok a Youtube-ra töltött videókkal versengtek azon, hogy ki szerzett több pontot a logós játékban.