Tudomány

Facebookosodik a LinkedIn

Az álláskereső közösségi szájton a profilok új kinézete nagyon hasonlít a Facebook-profillapokra illetve - a szintén a Facebook profillapokat utánzó - megújult Twitter-profiloldalakra.

A felhasználók nagyobb profilképet és coverképet (fejlécet) is tölthetnek fel az új profiloldalakra.

Az új kinézet egyelőre a prémium felhasználók számára érhető el, de néhány hónapon belül mindenki megkapja. A prémium felhasználók a testreszabható kinézeten kívül több új funkciót is kapnak, pl. megadhatnak olyan egyedi kulcsszavakat, amikkel előrébb kerülhetnek és nagyobb méretben jelennek meg a találatok között. Mivel a LinkedInnak 300 millió felhasználója van, fontos, hogy jó helyen jelenjen meg valaki a találatok között.

Ezenkívül a prémium felhasználók kinyithatják pl. profiljukat, kaphatnak üzeneteket és publikusan elérhető nézetük is lehet az oldaluknak.

A LinkedIn stratégiája az, hogy igyekszik minél több plusz funkciót adni fizetős felhasználóinak, illetve bevezetnek egy új, belép szintű fizetős modellt, a Premium Spotlightot. A LinkedIn bevételeinek egyébként csak ötöde származik a fizetős felhasználóktól.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik