Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Microsoft piaci ár alatt vásárolta meg a Nokia okostelefonos részlegét. Most megérkezett az első reklám, ahol egy élénk színekbe öltöztetett fiú Microsoft ( Nokia ) okostelefont tart a kezében és mindenki megbámulja az utcán. (A reklám olyan hatásvadász, mint egy amerikai kultuszfilm, minden fekete-fehér a videóban, már csak egy kiskutya hiányzik belőle.) A szlogen nem meglepően az, hogy más, mint mások, a reklám fókuszában pedig a színek vannak, vagyis az, hogy mennyivel egyedibb a Microsoft a többi telefonnál. Érdekes, hogy a videó a Nokia Youtube-csatornáján lett közzétéve, és az egész videó alatt ott figyel a logója a jobb felső sarokban.
Nem lehet tudni, hogy mennyire fogja fellendíteni a tulajdonosváltás a telefonok iránti érdeklődést, és válik a Microsoft segerhajtóból éllovassá. Annyi biztos, hogy csak azért senki nem vesz okostelefont, mert színes. Vagy mégis?