Tudomány

Nagyot kaszált a Samsung a híres selfie-vel

Benke Ágnes
Benke Ágnes

szerkesztő. 2014. 04. 10. 20:26

A dél-koreai vállalat telefonjával az Oscar-gálán készített felvétel értéke az eladásokban is tükröződik. Nem akráhogy.

Korábban a témában:

Legkevesebb 800 millió, de akár egymilliárd dollárt (175,66-219,57 milliárd forintot) is érhet piaci hatásait tekintve a februári Oscar-díjátadó gálán számos világsztárral készült selfie az ötletgazda Publicis francia reklámipari cég vezetője szerint – írja az MTI.

Maurice Levy üzletember, a Samsung elektronikai vállalat PR-tevékenységért felelős cég igazgatója az 51. cannes-i audiovizuális vásáron azt mondta, a dél-koreai vállalat telefonjával készített felvétel értéke az adott típusú készülék eladásaiban és hatásában tükröződik.


Fotó: Twitter.com

A Samsung számlájára írható az a “friss” fotó is, amelyen Barack Obama amerikai elnök és David “Big Papi” Ortiz baseballjátékos látható selfie-zés közben, és jól kivehető rajta az Ortiz kezében lévő telefon márkája.

“Mi csináltuk a Samsungnak”

Az Oscar-gálán Ellen DeGeneres ceremóniamester felhívására Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Julia Roberts, Brad Pitt, Meryl Streep, Angelina Jolie és további filmcsillagok közreműködésével készült fotó bejárta az egész világot, és a Twitter közösségi portál legtöbbet megosztott bejegyzése lett.

“Mi csináltuk a Samsungnak. Ez a két híres selfie a mi csapataink munkája volt” – mondta Maurice Levy Cannes-ban. Részleteket azonban nem árult el a stratégiáról, mint ahogy azt sem, hogy fizettek-e Ellen DeGeneresnek vagy David Ortiznak azért, hogy Samsung-készüléket használva szülessen selfie.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Fotó: Bogdán Réka /24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.