Magyarországon az emberek 19 százaléka nézi meg az egyeduralkodóvá vált közösségi oldalt minden lámpaoltás előtt. Ezzel az Egyesült Államokat is lekörözzük: ott az emberek csak 18 százalékának az utolsó, elalvás előtti tevékenysége ez. A „függők” legnagyobb arányban Oroszországban vannak: itt az emberek több mint harmada klikkel a Facebookra, mielőtt aludni menne.
Az Ipsos Zrt. friss felmérése szerint a magyarok majdnem ugyanilyen arányban (17 százalékban) a reggeli kávét sem tudják elképzelni anélkül, hogy az ismerőseik éjszaka bejegyzett posztjait ne böngésznék végig. Természetesen napközben is gyakran megnyitják PC-n vagy okostelefonon a „Facsét”, így folyamatossá válik a „jelen vagyok, nem maradok ki semmiből” érzés.
Korábbi kutatásokból kiderült az is: a nők és a fiatalabbak hajlamosabbak arra, hogy több időt töltsenek a közösségi hálón.