Tudomány

A Twitter nekiáll pénzt csinálni

24.hu
24.hu

2010. 04. 13. 10:51

A Twitter alapítói bejelentették a cég hirdetési modelljét, így végre komolyabb bevételre is szert tehetnek a szolgáltatásból.
Korábban a témában:

Számos olyan szolgáltatás van az interneten, amely, bár elképesztően népszerű, mégsem termel komoly bevételt a tulajdonosai számára, sokkal inkább kockázati tőkebefektetők pénzéből fejlesztik azt. Szakértők már jó ideje várták, hogy a Twitter mikroblog-szolgáltató mikor kezdi készpénzzé váltani a sokmillió regisztrált felhasználó jelenlétét. A cégnek korábban is volt már bevétele a keresőkkel történt megállapodásokból, az azonban elenyésző összeg a költségekhez képest.

A most bejelentett, Promoted Tweets nevű hirdetési modell relatív egyszerű. Amikor az emberek egy adott kulcsszóra keresnek, akkor azon hirdetők tweetjei, aki arra befizettek, megjelennek az időfolyamban, méghozzá folyamatosan. Ez azért jó, mert hiába promotál egy cég valamilyen akciót a Twitteren, az a legtöbb felhasználónál hamar eltűnik, olyan gyorsan termelődik a tartalom.

A cég később nem csak a kulcsszavakra alapozott hírfolyamokban, hanem az egyes felhasználóknál is megjelentethet szponzorált tartalmakat, függően attól, mennyire lehet az érdekes az adott ember számára. Azt azonban Dick Costolo, a Twitter ügyvezetője megígérte, hogy érdektelen hirdetéseket senki sem fog látni a Twitter-oldalán.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

BEVERLY HILLS, CA - OCTOBER 09: Contributing editor at Vanity Fair, Monica Lewinsky speaks onstage at Day 1 of the Vanity Fair New Establishment Summit 2018 at The Wallis Annenberg Center for the Performing Arts on October 9, 2018 in Beverly Hills, California.   Matt Winkelmeyer/Getty Images/AFP
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.