Tudomány

Saját hirdetési rendszert indít az Apple

Április 7-én jelenti be a cég az iAd mobilos hirdetési rendszerét.

Steve Jobs a szokásos “forradalmi” és “következő nagy dobás” jelzőkkel illette az új rendszert, amely az Apple mobileszközein működő hirdetési rendszert jelenti. A cég még korábban megvásárolta a Quattro Wireless nevű mobilreklámos vállalkozást, az iAd minden bizonnyal ebből is nőtt ki végleges megoldássá.

Természetesen Cupertinoban nem a véletlenben bíznak. Feltételezhető, hogy az eddig módszert követik: minden olyan alkalmazást, amelyik árthat a rendszerük sikerének, egyszerűen kitiltanak az AppStore-ból, hogy ne veszélyeztesse a bevételeket, a fejlesztőket pedig arra kényszerítik, hogy az Apple megoldását építsék be az alkalmazásaikba.

Újabb forradalom az Apple-től (Mobilport.hu)

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.