Tudomány

Saját hirdetési rendszert indít az Apple

24.hu
24.hu

2010. 03. 29. 11:47

Április 7-én jelenti be a cég az iAd mobilos hirdetési rendszerét.
Korábban a témában:

Steve Jobs a szokásos “forradalmi” és “következő nagy dobás” jelzőkkel illette az új rendszert, amely az Apple mobileszközein működő hirdetési rendszert jelenti. A cég még korábban megvásárolta a Quattro Wireless nevű mobilreklámos vállalkozást, az iAd minden bizonnyal ebből is nőtt ki végleges megoldássá.

Természetesen Cupertinoban nem a véletlenben bíznak. Feltételezhető, hogy az eddig módszert követik: minden olyan alkalmazást, amelyik árthat a rendszerük sikerének, egyszerűen kitiltanak az AppStore-ból, hogy ne veszélyeztesse a bevételeket, a fejlesztőket pedig arra kényszerítik, hogy az Apple megoldását építsék be az alkalmazásaikba.

Újabb forradalom az Apple-től (Mobilport.hu)

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

HELSINKI, FINLAND - JULY 16, 2018: US President Donald Trump (C) and Russia's President Vladimir Putin (R) shake hands during a meeting at the Presidential Palace. Pictured L is US First Lady Melania Trump. Alexei Nikolsky/Russian Presidential Press and Information Office/TASS (Photo by Alexei NikolskyTASS via Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.