Tudomány

Saját hirdetési rendszert indít az Apple

Április 7-én jelenti be a cég az iAd mobilos hirdetési rendszerét.

Steve Jobs a szokásos “forradalmi” és “következő nagy dobás” jelzőkkel illette az új rendszert, amely az Apple mobileszközein működő hirdetési rendszert jelenti. A cég még korábban megvásárolta a Quattro Wireless nevű mobilreklámos vállalkozást, az iAd minden bizonnyal ebből is nőtt ki végleges megoldássá.

Természetesen Cupertinoban nem a véletlenben bíznak. Feltételezhető, hogy az eddig módszert követik: minden olyan alkalmazást, amelyik árthat a rendszerük sikerének, egyszerűen kitiltanak az AppStore-ból, hogy ne veszélyeztesse a bevételeket, a fejlesztőket pedig arra kényszerítik, hogy az Apple megoldását építsék be az alkalmazásaikba.

Újabb forradalom az Apple-től (Mobilport.hu)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik