A Tata Motors komoly energiákat fektet abba, hogy mindenhol a világon felkerüljön a jegyzett autógyártók listájára. Ennek érdekében igyekszik élen járni az innovációban. Legutóbb akkor került a gyár a hírekbe, amikor megjelent a Tata Nano, a világ legolcsóbb kisautója, amelyet máris alig győznek gyártani.
A 80. Genfi Autókiállításon a gyár kiállította a Nano EV-t, amely ugyanennek a kisautónak az elektromos meghajtású változata. Az ígéretek szerint a lítium-polimer akkumulátoros kisautó hatótávolsága 160 km lesz, amely városban pont elég is lehet, bár azt nem lehet elmondani, hogy nagyon fürge volna: a gyorsulása 10 másodperc, ámde a szokásos érték helyett csak 0-60km/h-ra adták meg ezt az adatot.
Nem a Nano az egyetlen elektromos autója az indiai gyárnak: Norvégiában hamarosan megkezdik a szintén tisztán elektromos meghajtású Indica EV forgalmazását, amely 4 személyt lesz képes szállítani, mintegy 200km-es hatótávolsággal. A gyorsulási adatai hasonlóak a kistestvéréhez, a meghajtólánc teljesítménye pedig korlátozva van 80 lóerőre. Amennyiben az autó sikeresnek bizonyul az északi országban (ahol előnyt élvez a hatalmas adókkal sújtott hagyományos autókkal szemben), úgy a világ minden táján elkezdik forgalmazni az Indicát és valószínűsíthető, hogy a Nano-t is.