Tech

Több káromkodást enged mostantól a YouTube

Silas Stein/picture alliance via Getty Images
Silas Stein/picture alliance via Getty Images

Változtatott az alkotók számára meghatározott felhasználási feltételein a YouTube, így a jövőben azok a videók sem esnek el a hirdetési bevételektől, amelyekben káromkodásokat lehet hallani – írja a GSMArena.

A YouTube monetizációs irányelvekért felelős vezetője szintén arról beszélt a Creator Insider nevű csatornán közzétett videóban, hogy történt egy ilyen irányú változtatás. Ennek értelmében az alkotók mostantól akkor is részesülnek a hirdetési bevételekből, ha a videó első hét másodpercében durva káromkodásokat használnak.

Az a jövőben sem megengedett, hogy a videók címében vagy borítóképén káromkodás jelenjen meg.

Sőt, ha valaki nagyon sűrűn használ káromkodást a videójában, akkor azzal ugyanúgy megsérti a felhasználási feltételeket, mint idáig, ami a bevételszerzési korlátozást von maga után. Nem ez az egyetlen újítás a platformon: korábban megírtuk, hogy Amerikában már a mesterséges intelligencia dönthet arról, valóban elmúlt-e 18 éves az adott felhasználó.

Kapcsolódó
Lecsap a YouTube a hazudozó kiskorúakra
A YouTube gépi tanulást fog használni annak meghatározására, hogy valóban nagykorú-e az a felhasználó, aki annak mondja magát a platformon.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik