Bosszantó újdonságra lett figyelmes néhány felhasználó az Instagramon – számolt be róla az Android Authority. Egyesek azt tapasztalták, hogy miközben a platform hírfolyamát pörgették, egyszer csak egy reklám jelent meg előttük, amelyet legalább 3-5 másodpercig nézniük kellett, mielőtt tovább görgethettek volna.
A felbukkanó reklámok alatt az „Ad break”, azaz reklámszünet felirat jelenik meg egy visszaszámlálóval együtt, amelyen az látható, mennyi időt kell még várnunk, mielőtt továbbléphetünk. A Meta egyébként hivatalosan még nem jelentette be az újítást, emiatt pedig a felhasználók értetlenül és idegesen állnak a jelenség előtt.
Hirdetések persze eddig is voltak az Instagramon, ezek azonban többnyire beleolvadtak a hírfolyamba, így nem igazán zavarták a felhasználókat.
Közéjük tartozik a több ezer követővel rendelkező fotós, Rob Moses is, aki azt írta, lehet, hogy inkább átköltözik a TikTok-ra ezek után.
A reklámszünetek egyébként egyelőre még csak bizonyos felhasználóknál jelennek meg, ami arra utalhat, hogy a Meta egyelőre csak kísérletezik az új funkcióval, tehát az is lehet, hogy végül nem fogják bevezetni.