Tech

Nagy felháborodás övezi az Instagram újdonságát

Silas Stein / picture alliance via Getty Images
Silas Stein / picture alliance via Getty Images

Bosszantó újdonságra lett figyelmes néhány felhasználó az Instagramon – számolt be róla az Android Authority. Egyesek azt tapasztalták, hogy miközben a platform hírfolyamát pörgették, egyszer csak egy reklám jelent meg előttük, amelyet legalább 3-5 másodpercig nézniük kellett, mielőtt tovább görgethettek volna.

A felbukkanó reklámok alatt az „Ad break”, azaz reklámszünet felirat jelenik meg egy visszaszámlálóval együtt, amelyen az látható, mennyi időt kell még várnunk, mielőtt továbbléphetünk. A Meta egyébként hivatalosan még nem jelentette be az újítást, emiatt pedig a felhasználók értetlenül és idegesen állnak a jelenség előtt.

Hirdetések persze eddig is voltak az Instagramon, ezek azonban többnyire beleolvadtak a hírfolyamba, így nem igazán zavarták a felhasználókat. Most azonban más a helyzet: sokan a Redditen és az X-en panaszkodnak az új reklámok miatt, vannak akik pedig már a platform elhagyásával is fenyegetőznek.

Közéjük tartozik a több ezer követővel rendelkező fotós, Rob Moses is, aki azt írta, lehet, hogy inkább átköltözik a TikTok-ra ezek után.

A reklámszünetek egyébként egyelőre még csak bizonyos felhasználóknál jelennek meg, ami arra utalhat, hogy a Meta egyelőre csak kísérletezik az új funkcióval, tehát az is lehet, hogy végül nem fogják bevezetni.

Kapcsolódó
Hasznos új funkció érkezett az Instagramra
A korlátozott interakciók nevű beállítás segítségével kizárhatjuk közösségi médiás életünkből a nem kívánatos személyeket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik