A Microsoft 2023 közepén elkezdte kivezetni a Windows beépített Posta és Naptár alkalmazásait, 2024 elején pedig mindenkit kötelező érvénnyel átterel majd az új Outlookba. A levelezőrendszer felhasználóinak pedig már most feltűnt kellemetlen ismerősök a beérkezett levelek közt: a reklámok – írja a gHacks.
A beérkezett levelek közötti reklámokat az „Ad” felirattal különböztetik meg, ez magyarul majd bizonyára „hirdetés” vagy „reklám” lesz. A hirdetéseket azonban úgy alakították ki, hogy máskülönben úgy nézzenek ki, mint egy hagyományos e-mail, és egyes felhasználók számára nehéz lesz különbséget tenni az e-mailek között.
Akit zavarnak a reklámok, a program menüjében talál egy linket, ami a Microsoft kapcsolódó oldalára viszi – itt elő lehet fizetni a reklámmentes Outlookra havi 2 dollár, azaz mostani árfolyamon 720 forint ellenében. Azt nem tudni, hogy a Microsoft 365 előfizetés mentesíti-e a felhasználókat a reklámoktól.