Tech

Nagy változást indítottak el a reklámok a Netflixen

Rafael Henrique/SOPA Images/LightRocket via Getty Images
Rafael Henrique/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

Magyarországra némileg késve érnek a Netfilix változtatásai, ugyanakkor a jelszómegosztás tiltásának már most is rengeteg felhasználó érzi a hatását. A reklámokkal ellátott, olcsóbb csomag még nem jelent meg hazánkban, a várható érkezése azonban úgy tűnik, nagyobb változásokat hozhat, mint korábban gondoltuk.

A vállalat vezetői a napokban bejelentették a részvényeseiknek, hogy a reklámos csomag egyre népszerűbb, és 2023 végén már több mint 23 millió felhasználó élvezte a tartalmakat olcsóbban, óránként pár perces hirdetésekkel. Mivel a hirdetések nagy pénzt hoznak a streaming-szolgáltatónak, a Netflix egyre több embert próbál átterelni ide, írja a Verge.

Ennek értelmében, azokban az országokban ahol már működik a reklámos csomag, megszüntetik a Netflix egyik legnépszerűbb, és egyben legolcsóbb reklámmentes előfizetését, a Basic csomagot.

A nagyjából havi 12 dolláros áron kínált pakkról már jónéhány országban letiltották az új felhasználókat, azonban mostantól a meglévő felhasználókat is átterelik. Így az előfizetők jelentős része mostantól csak a Netflix havi 15,49 dolláros opcióját vehetik igénybe, amely a Netflix legolcsóbb hirdetésmentes csomagja. Ellenkező esetben, a hirdetésekkel megszórt változatot választó előfizetőknek havi 7 dollárt kell fizetniük.

Azt egyelőre nem közölte a Netflix, hogy hazánkban mikor és mennyiért jelenhet meg a reklámokkal ellátott változat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik