Tech

Új szintre emeli az ügyfélszolgálat színvonalát a Lenovo

Lenovo
Lenovo
Elérhetővé vált Magyarországon a Lenovo legújabb szolgáltatása, a Premium Care, amely a vállalat legtöbb felhasználói eszközéhez ingyenesen elérhető. A cég villámgyors válaszidőt, gépek helyett emberi ügyintézőket, hardveres és szoftveres támogatást, és akár személyes, vagy távoli hozzáféréssel történő hibaelhárítást ígér.

A telefonos ügyfélszolgálatok feltárcsázása általában alaposan próbára teszik az ember idegrendszerét: a hosszú várakozási idő mellett a valódi, emberi asszisztencia hiánya is sokszor zavaró, és ha még túl is jutunk a robotokon, van, hogy nem kapunk érdemi választ a kérdéseinkre. Ezen szeretne változtatni az egyik legnagyobb laptopgyártóként ismert Lenovo, a Premium Care elnevezésű szolgáltatásával.

A segítségnyújtást ingyenes hívószámon, e-mailen vagy akár a weben keresztül is pillanatok alatt igénybe lehet venni. Ehhez mindössze egy ticketet, azaz ügymenetet kell nyitnia, amelyet követően egy valódi szakember veszi fel önnel a kapcsolatot, aki azonnal segítséget nyújt. Hatalmas pozitívum, hogy legyen szó bármilyen ügymenetről, egyetlen ügyintéző viszi végig annak megoldásán.

Ennek nyomán nem kell attól tartania, hogy folyamatosan ide-oda fogják dobálni az ügyfélszolgálat munkatársai, akárhányszor keresi fel majd a gyártót valamilyen problémával, mindig egyetlen, személyre szabott ügyintézővel fog beszélni.

A hazánkban egyedi szolgáltatás másik nagy előnye, hogy az a gyártó legtöbb felhasználói, úgynevezett consumer készülékéhez 3 évig ingyenesen jár. Az érintett eszközök közé a Lenovo Ideapad, a LOQ, a Legion és a YOGA termékcsalád tagjai tartoznak. Fontos megjegyezni, hogy a támogatás alól sajnos kivételt képeznek az AMD Athlon és Intel Celeron processzorral felszerelt készülékek, valamint a Lenovo által gyártott tabletek is.

Minden esetben társ

A Premium Care szolgáltatás amellett, hogy ingyenesen szolgáltat azonnali, emberi asszisztenciát, számos egyéb pozitívummal is bír. Ilyen például a garanciális esetekre vonatkozó információk nyújtása, vagy az, hogy a Lenovo munkatársai a beüzemelésben is tudnak segíteni egy új eszköz vásárlása esetén.

Szerencsénkre a szakemberek, legyen szó hardveres vagy szoftveres problémáról, nem csak segíteni tudnak a megoldásban, hanem helyettünk is meg tudják oldani. A képzett szakértők távoli hozzáféréssel is neki tudnak látni a probléma kezelésének – ha viszont ez nem elég, akkor egy előre egyeztetett időpontban – akár már a hívás másnapján – személyesen kereshetik fel önt otthonában.

Mindezen felül a Premium Care az OEM-szoftvertámogatás szükségességének felmérését is biztosítja, a szolgáltatásban pedig az éves eszközellenőrzés is bele van foglalva. Ennek eredményeként a vállalat szakértői még ön előtt észrevehetik a hibákat, amelyeket azonnal be is foltozhatnak. A Premium Care-rel kapcsolatos további információért az alábbi honlapot érdemes felkeresni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik