Szeptember 21-én megváltoztatta a logóját a világ legnagyobb közösségi oldala, a Facebook. Az átalakulás nem jelentős, a legtöbb felhasználó jó eséllyel észre sem veszi majd az eltérést, ugyanakkor a platformot birtokló Meta szerint a mára ikonikusnak mondható f betűt tartalmazó grafika a korábbinál „határozottabb” lett.
A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy a logo közepén található betű ívei és mérerei alig láthatóan megváltoztak, illetve a kör kék színe sötétebb lett, továbbá teljesen eltűnt az előző változat világosból sötétebb árnyalat felé haladó finom áttűnése.
Szintén hasonlóan fontos változás, hogy a Facebook logója mellett némileg átalakultak a közösségi oldalon használható ikonok és reakciójelek (lájk, szív, ölelés, nevetés, csodálkozás, sírás, harag) is, amikbe a keményen dolgozó dizájnerek szerint sikerült „több dimenziót és érzelmet” csempészni – jelentsen is ez bármit.