Örülhet a Sony, ugyanis elődjénél jobban fogyott a PlayStation VR2 virtuálisvalóság-headset a megjelenés utáni hetekben. A cég adatai szerint csaknem 600 ezer eszközt adtak el az első 6 hétben, ami 8 százalékkal több, mint amennyit az első generációs PS VR-ből sikerült eladni ebben az időablakban.
A statisztikában az április elejéig eladott példányok szerepelnek, így azóta bizonyára sokkal többnél jár a Sony, főleg hogy a kezdeti időszak után ma már a viszonteladók polcain is megtalálhatók az eszközök. A PS VR 2-t egyébként mi is kipróbáltuk, és bár az eszköz rengeteget fejlődött az elődjéhez képest, megállapítottuk, hogy továbbra is szenved azoktól a problémáktól, amelyek miatt a VR továbbra is csak egy igen szűk réteg szórakozása marad.
A hwsw szerint a japán cég azt is közölte, hogy a jövőben több forrást szán az új franchise-ok fejlesztésére. Ennek nyomán a 2025-ös pénzügyi évben a PlayStation Studiosra szánt befektetéseket 50-50 százalékos arányban osztja majd meg a régi és az új IP-k közt. Összehasonlításképp a cég 2019-ben mindössze 20 százalékot szánt az új címekre.
A japán cég továbbá jelezte, számításai szerint a PlayStation 5 konzol hamarosan minden fontosabb mutatóban megelőzi a PlayStation 4-et, és 2024. februárjában már több havi aktív felhasználója lesz az újgenerációs konzolnak, mint elődjének.