Tech

Szeretik a magyarok a Viber nemrég aktivált újdonságait

Getty Images
Getty Images
A Viber belső felméréséből kiderült, hogy a hazai felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta a frissen bejelentett Business Inbox funkciót.

Magyarországon a vállalkozások 48 százaléka már használja az üzenetküldő alkalmazásokat és a közösségi hálózatokat, ami 10 százalékos növekedést jelent 2019 óta – derült ki a Viber február 9-én tartott sajtótájékoztatóján, ahol Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója beszélt a márkák és a felhasználók közötti kommunikáció főbb trendjeiről. Ezt figyelembe véve dolgozta ki a Viber azon üzleti megoldásait, amikkel segíthető a tökéletes ügyfélélmény kialakítása: egyedi márkázott matricák és lencsék, Viber hirdetések, üzleti üzenetek és chatbotok.

Itthon a felhasználók és a márkák is előszeretettel használják ezeket  a megoldásokat, amelyek sikerességét bizonyítja többek között a tavalyi évben mért 433 százalékos növekedés az üzleti üzenetek elküldésében vagy a chatbotokban küldött több mint 100 millió üzenet.

A cég idén bővítette a szolgáltatásait: megjelent a Business Inbox és Commercial Account.

A Business Inbox egy külön mappa a márka és a felhasználó közötti interakciók számára, amely közvetlenül a szokásos Csevegések képernyőről érhető el, a Commercial Account pedig egy olyan üzleti egység, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy helyen keressenek és fedezzenek fel minden üzleti információt és kommunikációs csatornát. A Viber belső felméréséből pedig kiderült, hogy a felhasználók nagyon várták a Business Inboxot: a magyarországi felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta.

Rakuten Viber

Az ellenőrzött márkák üzenetei alapból a Business Inboxba kerülnek, amely a privát fiókok számára nem elérhető. Az új funkció célja, hogy a potenciális csalók számára még nehezebbé tegye a márkák nevében való visszaéléseket és kommunikációt, a felhasználók számára pedig megkönnyítse a valódi márkák felismerését. A Commercial Account „kék pipa” jelzéssel lesz ellátva, és egy helyen jeleníti meg az összes üzleti információt. Így a felhasználók könnyen felismerhetik a valódi, megbízható márkát, és bizalmat építhetnek az üzleti üzenetek iránt.

„Ezek a mérföldkőnek számító frissítések a Viber következő lépését jelentik, amely egy kényelmes, egyablakos ügyintézési pontként szolgál a márka és a felhasználók közötti kommunikáció és interakciók számára. Ez lesz az alapja a többi szuperapp funkciónak, amelyeket fokozatosan fogunk bevezetni, hogy növeljük az alkalmazás értékét a felhasználó számára, és bővítsük a márkák közösségükkel való kapcsolatteremtésének módjait” – mondta Cristina Constandache. “Több funkció, több szolgáltatás és több kommunikációs csatorna összességében nagyobb értéket képviselnek a felhasználók és a márkák számára, mindezt kevesebb lépésben.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik