Az elkövetkező időszakban többször is tervezett karbantartást végez majd a K&H Bank, melynek következményeként több órás kimaradásra lehet számítani a szolgálatásokban.
A pénzintézet weboldalán közölte, a szolgáltatások javítása érdekében egész évben előre tervezett fejlesztéseket, karbantartásokat végeznek, minden csütörtök 23:00 és péntek 02:00 közötti időtartamban. Ezen órákban valamennyi elektronikus azonosítású banki szolgáltatásában és az azokon elérhető pénzügyi-, kiegészítő pénzügyi, valamint befektetési szolgáltatásában átmeneti szünetelést, lassulást tapasztalhatnak majd a felhasználók.
Elsőként 2023. február 12-én 2:00 és 06:00 óra között tervezett rendszerkarbantartás miatt a kimenő azonnali utalási szolgáltatás nem lesz elérhető. Ezt követően 2023. február 25-én 0:00 és 02:00 óra között tervezett karbantartás miatt átmeneti szünetelést, lassulást tapasztalhatnak a felhasználók a K&H e-bank, K&H mobilbank, K&H e-portfólió, K&H e-posta szolgáltatásaiban és az azokon elérhető pénzügyi-, kiegészítő pénzügyi szolgáltatásokban, valamint a kh.hu weboldalon és aloldalain.
Végül 2023. március 5-én 01:00 és 04:00 óra között tervezett karbantartás miatt átmeneti szünetelést, lassulást tapasztalhatnak majd az ügyfelek a K&H SZÉP Kártya, a 3D Secure, a K&H e-bank, a K&H mobilbank, a K&H e-portfólió, a K&H e-posta, a K&H Electra szolgáltatásaiban és az azokon elérhető pénzügyi-, kiegészítő pénzügyi szolgáltatásaiban, valamint a kh.hu weboldalon és aloldalain.
A karbantartásokat szombatra, illetve vasárnapra időzítették, így ez vélhetően nem okoz majd komoly fennakadást az ügyfeleknek. A K&H közleményében hangsúlyozza: a rendszerkarbantartással járó szolgáltatáskiesés a jelenlegi szabályozás értelmében bankszünnapnak minősül.