Tech

Akadozik a Budapest GO alkalmazás

Farkas Norbert / 24.hu
Farkas Norbert / 24.hu

Keddre virradóan rendszerfrissítést hajtottak végre a Budapest GO applikációban, amely olvasóink visszajelzése alapján sokaknál problémát okozott. A frissítés következtében minden felhasználónak újra be kellett jelentkeznie fiókjába, ám volt akinél ezután sem jelent meg a bérlete, vagy azt jelezte az app, hogy az adott jegyet már nem lehet többször áthelyezni.

Az alkalmazás megnyitásakor felugró üzenet nem számol be komoly újításról, mindössze annyit írnak, hogy annak érdekében, hogy az app még jobb élményt nyújtson, rendszerfrissítést eszközöltek, ezért kiléptették a felhasználókat a profiljukból.

Az ismételt bejelentkezés, valamint annak e-mailben történő hitelesítése nem vesz igénybe többet pár percnél, azonban ha valaki épp a metrólejáró előtt realizálja ezt, értékes perceket tölthet várakozással. Bejelentkezni a Továbbiak menüpont alatt található legfelső, Bejelentkezés fülön tud majd.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik