MrBeast hivatalosan is megelőzte PewDiePie-t a YouTube-on, mint a legtöbbet feliratkozóval rendelkező egyéni tartalomgyártó – írja az Dexerto. A fiatal amerikai videós YouTube-kihívásairól, és egyéb vetélkedőiről vált ismertté a platformon, és már több mint 111 millióval feliratkozóval rendelkezik.
Annak ellenére, hogy 2012 óta aktív a YouTube-on, MrBeast csak 2018-ban vált ismertté, miután elkezdett őrült összegeket eladományozni különböző kihívások eredményeképp. A Forbes szerint a 24 éves Jimmy ‘MrBeast’ Donaldson 2021-ben 54 millió dollárt keresett, ez nagyjából havonta körülbelül 4-5 millió dollárt jelent, amivel messze ő a YouTube legjobban fizetett tartalomkészítője.
A fiatal videós nemrégiben egy lakatlan szigetet ajándékozott el egy kihívás keretein belül, hogy megünnepelje a 100 millió előfizető elérését.