Tech

Új módon lehet vásárolni a Facebookon

Facebook
Facebook

A Facebook egy ideje aktívabban próbál teret követelni magának az e-kereskedelemben, amit most újabb lépés bizonyít: a felhasználók számára megnyílik a lehetőség, hogy élő közvetítések alatt vásárolhassanak meg nekik tetsző termékeket. A Live Shopping néven emlegetett fejlesztés leginkább úgy képzelhető el, mint a tévékben látott teleshop-műsorok, azaz a videókban megmutatott termékekre rögtön le lehet adni egy rendelést. A nézők közben természetesen kommentelhetnek, kérdezhetnek, és nem csak az adás közben, de utána is vásárolhatnak, ha hezitálnának.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy az élő vásárlós streamek ellepik az oldalt, csak a Facebook kiválasztott partnerei indíthatnak ilyen típusú közvetítéseket. A Facebook el is indítja az első ilyen pár alkalmat a Live Shopping Fridays névre keresztelt eseménysorozat keretén belül, amelyben heti rendszerességgel fognak tartani vásárlós közvetítéseket különféle kozmetikai és ruházati márkák, köztük az Abercrombie and Fitch, a Bobbi Brown, a Clinique, a Sephora, a Dermalogica és az Alleyoop. A közösségi oldal azt szeretné, ha a nézők kreatív és szórakoztató tartalmakat látnának, például az adott termékhez fűződő tutorial videókat.

A Live Shoppingot egyelőre csak az Apple mobiljain és gépein élesítették amerikai felhasználók körében, még nem tudni, hogy a világ többi részén mikor vezethetik be.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik