Tech

A YouTube azzal kísérletezik, hogyan lehetne webshop is

A YouTube nemrég arra kérte a tartalomkészítők egy részét, hogy kezdjék el felcímkézni és követhetővé tenni a videóikban szereplő termékeket annak céljából, hogy az adatokat összekapcsolhassák a Google analitikai és vásárlási eszközeivel. A keresőóriás azzal kísérletezik, hogy a látható termékek közvetlenül megvásárolhatók legyenek a videómegosztón keresztül, az érdeklődők rövidebb úton juthassanak el azokhoz, mintha egy külön Google-keresést futtatnának le webshopok keresése miatt. Egyben annak lehetőségét is vizsgálják, hogyan lehetne integrálni a célra a Shopify e-kereskedelmi szoftvert.

A YouTube szóvivője a Bloomberg számára megerősítette, hogy egyelőre csak tesztelik az újítást pár kiválasztott csatornán, de további részleteket még nem kívántak megosztani. A vásárlási lehetőség új utakat nyithat meg a cég előtt, hogy olyan e-kereskedelmi óriások kihívója lehessen, mint az Alibaba, vagy az Amazon, és ha komolyan befektetnek a fejlesztésbe, az nagy lehetőséget jelenthet számára – véli a Basket nevű e-kereskedelmi startup elnöke, Andy Ellwood.

(Kiemelt kép: GettyImages)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.