Tech

Már a Vodafone TV-n keresztül is elérhető a Netflix

Korábban a témában:

Szeptember 14-től a Vodafone a hazai telekommunikációs cégek közül elsőként adja hozzá portfóliójához a Netflixet, ráadásul amennyiben a Vodafone TV-vel és havidíjas mobilelőfizetéssel rendelkező ügyfelek december 13-áig a szolgáltatónál vásárolnak Netflix előfizetést, akkor a mobilcsomagjuk függvényében 2 vagy akár 3 hónapig a Vodafone állja az előfizetést.

A Red tarifás ügyfelek esetében negyedéves az ingyenes időszak, míg a Go és egyes flottás előfizetések esetében 2 hónap.

A bővítésnek köszönhetően az előfizetők a megszokott eszközökön (okostévé, okostelefon, tablet, laptop, asztali számítógép, játékkonzol) túl már a Vodafone TV menüjéből is elérhetik a Netflixet, ráadásul a streaming szolgáltatáshoz már okostévére vagy átjátszó eszközre sincs szükség, hiszen a set-top-boxon keresztül bármilyen TV-készüléken használhatóvá válik az alkalmazás.

Mától végre magyar a Netflix
Éjfél óta magyar felülettel várja a felhasználókat a világ vezető streaming szolgáltatása, és a cég a magyar nyelvű tartalmak terén is a korábbinál magasabb fokozatba kapcsolt.

Kérdésünkre Lennert Márton, a Vodafone Magyarország lakossági termékmarketingért és tartalomért felelős igazgatója elárulta, hogy a Vodaone TV-n keresztül a Netflix mindhárom, jelenleg elérhető előfizetési csomagja választható lesz, így ha valaki rendelkezik kompatibilis készülékkel, az kihasználhatja a Premium opció olyan előnyeit, mint a 4K felbontás, a HDR és a Dolby Atmos.

Fontos ugyanakkor, hogy a promóciós ajánlat aktiválása során automatikusan a Netflix Standard csomagra történik a regisztráció, ami után adott a lehetőség kisebb vagy nagyobb Netflix csomagra váltani, viszont ilyen esetben a díjmentes promóciós időszakának hossza is változik.

Lennert Márton emellett elárulta, hogy az együttműködést a Vodafone kezdeményezte, már a UPC integráció lezárása előtt megindultak a tárgyalások a Netflix-szel. A Vodafone számos piacán volt már hasonló kampány, Magyarország pedig már van annyira fejlett az over-the-top tartalom (OTT) tekintetében, hogy legyen értelme egy ilyen kampánynak.

netflix
Fotó: 24.hu

Az igazgató szerint a sikeres együttműködésben szerepet játszott továbbá az is, hogy a Vodafone egy dinamikus, fiatalos, jó márkaértékekkel rendelkező brand, hasonló célkitűzésekkel, mint a Netflix, illetve nem elhanyagolható tényező az sem, hogy a cég jelentős ügyfélbázissal rendelkezik, ami publicitást jelent, azaz egy Magyarországon ismert márka segíti a streaming szolgáltató terjeszkedését.

A Netflix elérhetővé tételével természetesen a Vodafone arra számít, hogy a tévés szolgáltatása népszerűbbá válik a fogyasztók számára, illetve Lennert Márton kiemelte, hogy hosszú távon a nézők részéről elvárás lesz, hogy egy felületen, kényelmesen elérjenek mindent (a hagyományos lineáris és a tudatosan választott tartalmakat), és személyre szabottan kapjanak releváns műsorokat.

A fejlődés nem csak nálunk történik szolgáltatás szinten, hanem a fogyasztó is ezzel párhuzamosan válik egyre tudatosabbá tartalomfogyasztás terén, és mi ezt a fejlődési ívet támogatjuk a szolgáltatásainkkal, ezen van a fókuszunk a termék- és szolgáltatásfejlesztés során. És ahogy a tartalmak, úgy az adminisztrációs teendők is jó, ha egy helyen vannak: ügyfél szempontból az is fontos előny, hogy a mobiltól a tévén át akár a Netflixet is egy helyen tudja például megrendelni vagy befizetni.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.