A Huawei minden olyan készülékére vonatkozóan meghosszabbítja a jótállási határidőt június 15-ig – beleértve az okostelefonokat, PC-ket, tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket –, melyek eredeti garanciája 2020. március 15. és június 14. között jár le. Amennyiben egy készülék megfelel ezeknek a követelményeknek, garanciája 2020. június 15-ig automatikusan hosszabbodik.
A cég emellett háztól-házig szolgáltatást is indít 2020 második negyedévében, amelynek keretében ingyenesen szállítják el a garanciális készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának. A szolgáltatás már elindult és minden Huawei-készülékre kiterjed – okostelefonokra, laptopokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre. A készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes lesz.
A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni, az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között. Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést tesz lehetővé.
(Kiemelt kép: GettyImages)