A Tesla-vezér Elon Musk november 25-én közzétett Twitter bejegyzése szerint már több mint 200 ezer rendelés érkezett a Cybertruck névre keresztelt járműre, aminek múlt heti bemutatója meglehetősen szerencsétlenül sült el.
A Cybertruck a gyártó elmondása szerint olyan törhetetlen üvegeket kapott, ami kvázi átlátszó fém. A Tesla dizájnigazgatója, Franz von Holzhausen demó közben egy fémgolyót vágott a spéci szélvédőhöz, amivel demonstrálni szerette volna annak szívósságát, ám az üveg betört. Röviddel ezután tettek egy második próbálkozást is egy másik ablakkal, de ugyanez történt.
Ennek ellenére 200 ezer vásárló döntött úgy, hogy neki mégis kell a 40 ezer dolláros (kb. nettó 11,3 millió forintos) keződáron kapható „kiberkamion”, ami egyébként hihetetlenül menőn néz ki, mintha a Szárnyas Fejvadászból lépett volna elő.
200k
— Elon Musk (@elonmusk) November 25, 2019
November 23-án, két nappal a bemutató után 146 ezer rendelésnél állt a számláló. Musk ekkor azt is elárulta, hogy a legtöbben, a vásárlók 41 százaléka a legdrágább, hárommotoros változatot választották (kezdőára 69,900 dollár, kb. nettó 19,8 millió forint), emellett választható még kétmotoros, illetve a legolcsóbbnak számító, 40 ezer dolláros egymotoros változat is.
Musk Twitterén azt is elhintette, hogy a Cybertruckkal nincs vége a bejelentések sorának, idén várható még pár váratlan bejelentés.