Tech

Pisivel kínálta meg gyűlölködőjét a kókuszitalos cég

A 20. század gondolkodói az emberek életét megkönnyítő technológiai vívmányokat vizionáltak a jövőre nézve, míg mások éppen ellenkezőjében hittek, a globális totalitárius kontrollban. Valamilyen mértékben végülis mindegyik megvalósult, és eljutottunk oda is, hogy egy italcég a közösségi médián keresztül kínál fel emberi vizeletet nyilvánosan egy olyan vásárlónak, aki előtte kelletlen szavakat üzent a gyártónak.

A héten a Vita Coco nevű kókuszitalgyártó elkezdett válaszolni hivatalos Twitter-profiján a negatív kommentekre, azokra is, amiket több hónappal azelőtt írtak a felhasználók. Ezek közül is azokra reagált a cég közösségimédia-menedzsere, amiben nyálhoz, bélgázhoz, ondóhoz hasonlították a termékük ízét.

Tony Posnanski blogger sem rajong a kókuszvízért, azt írta a Twitteren a Vita Cocónak:

Inkább meginnám a közösségimédia-menedzsereitek vizeletét, mint a kókuszvizeteket!”

Több sem kellett a Vita Coco Twitter-fiókja mögött álló alkalmazottnak, válaszként fotót posztolt neki, amin egy nő meglepően nagyméretű, sárgás folyadékkal töltött üveget tart a kezében egy mellékhelységben, ezzel a szöveggel: „Mi a cím?”

A Gizmodo portál újságírója úgy döntött, hogy utánajár az igazságnak, és privát üzenetben kért megerősítést arról, hogy valóban vizelet van-e az üvegben. A válasz „igen” volt.

A pisis tweet végül több mint 5000 lájkot kapott, de valljuk be, azért ez már talán túlzás.

(Kiemelt kép: Vita Coco Twitter)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik