Az elektronikai üzletekben nagyon könnyű elveszni, ha tévét szeretnénk vásárolni: nemcsak arról kell döntést hozni, hogy meddig nyúlhatunk a pénztárcába, de a modell dizájnját, méretét, felbontását, és paneltípusát is figyelembe kell venni. Az LG hazai képviselete a felhasználók dolgán szeretne könnyíti Chat Botond nevű digitális promóterrel, ami lényegében egy chatbot. A cég közleménye szerint a robot az elmúlt két hónapban több mint tizenötezer magyar felhasználónak segített az ideális tévé kiválasztásában, illetve az akciók megtalálásában.
Chat Botond egy online segéd, amit bárki kipróbálhat az LG weboldalán a Televíziók menüpontot lenyitva. A robot a vásárló igényei alapján segít megtalálni a megfelelő tévékészüléket, mintha egy áruházi promóter lenne. Öt különböző kérdést tesz fel, melynek nyomán a vásárló számára legideálisabb készülékekre szűkíti le a javaslatok listáját. Emellett meg is magyarázza, miért fontos egy adott technikai részlet a felhasználó számára, ezzel edukálva a potenciális vásárlókat a televíziós technológiákról.
A kérdések azt mérik fel, hogy az érdeklődő milyen képernyőméretet és felbontást keres, elsősorban milyen típusú tartalmakat szeretne nézni a készüléken, milyen kialakítású talp számára az előnyös és milyen árkategóriájú terméket tartana ideálisnak. Ha a felhasználó tanácstalan lenne, a kérdés mellett szereplő információ ikonra kattintva megtudhatja, mit érdemes átgondolnia a válaszadáshoz.
Emellett az LG termékoldalain fellelhető, adott termékhez kapcsolódó aktuális akciókat is mutatja, emellett portálok cikkeit, videós teszteket is felajánl olvasásra adott termékről, hogy könnyebb legyen a döntés.