Joshua Paul amerikai fotográfus választása egy 1913-as gyártású Graflex 4×5-ös fényképezőgépre esett. A Formula 1-es futamokról tudósító fotóriporterek milliókat érő, villámgyors, digitális csodáit megfigyelve szinte játékszernek hat a filmre dolgozó, gépvázában összesen 20 képkockát befogadó Graflex.
Ennek megfelelően a fotósnak minden egyes felvételét gondosan meg kell komponálnia.
Joshua Paul és a Formula 1 kapcsolata hosszú évekre nyúlik vissza. Az alapötletet egy 1969-ben kiadott magazin adta: az amerikai Indy 500-as versenyről készült felvételek elmosódottak, fokuszálatlanok, mégis varázslatosan hangulatosak voltak.
Paul ezt a világot szeretné megteremteni Graflex-ével és saját látásmódjával járva a Formula 1-es versenyeket. A 2013-as Spanyol Nagydíj óta persze rengeteg kép készült, melyek nem csupán a versenyautókat, de a „cirkusz” hangulatát, alakjait is egészen elvarázsolt formában tárja az érdeklődők elé.
A fotóművész – szerencsére – nem zárkózik el teljesen a modern világ nyújtotta lehetőségektől: a kész alkotásokat a Lollipop New York-i magazinban és Instagramon is megnézhetik.