Amennyiben a 21. századot néhány évezred múlva majd a múzeumokban nézhetik meg a hétezres évek emberei, az holtbiztos, hogy a szelfi közte lesz a korszak jellemzőinek, megemlítve, hogy a tükörben csücsörítéstől az emberek néhány év alatt eljutottak a szelfibotig, és még tovább.
Egyszerűen nincsenek szavak, hogy mennyire hiányzott már valami ilyesmi. Mindez a Gefen Team nevű, Tel-Avivban működő reklámcégnek köszönhető, akik úgy gondolták, hogy jó ötlet egy kólásüveg aljára speciális foglalatot készíteni, amiben ott van egy aprócska kamera is, ami azonnal működésbe lép, amint folyik az ember torkán a nedű.
Nem öncélúan készült ám a Coca-Cola Selfie Bottle, hanem Izrael legnagyobb kültéri bulijára, a Coca-Cola Summer Love-ra hozták össze, és az összes elkészült képnek a Snapchat ad otthont, tehát aki kíváncsi magára (ha esetleg részt vesz), vagy arra, hogy miként néznek ki az emberek ivás közben, az arrafelé keresgéljen.
Szelfik a nagyvilágban
Ahogy a cikk elején is írtuk, a szelfik hatalmas népszerűségnek örvendenek, és nem véletlen, hogy az ipar alfeléből a piacra kerülhetett a szelfibot nevű, tényleges hasznosságában totálisan megkérdőjelezhető eszköz, amit aztán a világ több múzeumából is kitiltottak amiatt, mert egyszerűen túl sok károkozást hajtottak vele végre a látogatók.
Mindemellett ott vannak azok a sajnálatos halálesetek is, melyek szelfikészítés közben történek olyan szerencsétlen módon, hogy például szakadékba zuhantak az emberek, vagy éppen kisétáltak a vonat elé. Ennek köszönhetően akadnak a világban olyan városok, ahol szelfimentes zónákat alakítottak ki, megelőzvén a felesleges szelekciót.