Miután sok légitársaság kitiltotta gépeiről a robbanósként elkönyvelt Samsung Galaxy Note 7 telefonokat, a gyártó válaszként világszerte standokat állított fel a forgalmas repülőtereken, ahol az utasok az árkülönbözet visszatérítése mellett más Samsung típusra cserélhetik problémás mobiljukat, és segítenek nekik abban is, hogy átmentsék adataikat az új készülékre. De úgy is dönthetnek a vásárlók, hogy a telefon árának visszatérítését kérik.
A standokat még a biztonsági kapuk előtt helyezik el, ahol már nem engednék át a zűrös mobilt. A tiltásból egyébként némi káosz is kerekedett: vannak utasok, akik az ellenőrzésnél le akarják adni más típusú, biztonságos Samsung telefonjukat, de az is előfordult, hogy egy pilóta azt mondta be, hogy tilos a Galaxy S7 telefonok használata, ami ugyancsak problémamentesnek számít.
A CNBC üzleti csatorna műsorában Jon Fortt szakújságíró marketingszempontból teljes csődként jellemezte a repülőtéri standok ötletét. Azt mondta: azok az utasok, akiknek nem Samsung telefonjuk van, a standok láttán örülhetnek ennek, mert a márkát a problémával kötik össze. (The Street, The Guardian)