Lassan, de biztosan erősödik a harc az elektromos autók piacán, ami nálunk még csak annyiban nyilvánul meg, hogy kéthetente szembejön az emberrel egy Tesla Model S, egyre több taxis használ Nissan Leafet, és már vannak olyanok, akik láttak Renault Zoét Szolnok belvárosában. De a BMW sincs lemaradva.
Habár mifelénk nem a BMW i3 határozza meg az utcaképet, azért elég sok talált gazdára szerte a világban, és a Handelsblatt értesülései szerint a német gyártó azt fontolgatja, hogy átstrukturálja az igazgatótanácsot,amivel még nagyobb hangsúlyt fektet az elektromos mobilitással kapcsolatos stratégiájára. A BMW azonban nem kommentálta ezt az értesüléseket, melyek közt az is szerepel, hogy összevonná a Mini és a BMW marketing és értékesítési területeit. További információk szerint Harald Krüger vezérigazgató közeli bizalmasa, Nicolas Peter venné át a cég pénzügyeit Friedrich Eichinertől.
A tervek között szerepel, hogy a 2013 óta gyártott és teljesen elektromos BMW i3 mellett a Miniből és a hármas BMW-ből, valamint az X4-ből is készül majd villanyos, amit az Egyesült Államokban gyártanak, így próbálva elébe menni a Tesla még komolyabb térnyerésének. A feladat nem egyszerű, hiszen míg Elon Musk cégének gyártósorai mögött 400 000 megrendelés várakozik a Model 3-ra, addig a BMW i3 nem teljesítette az elvárásokat az első félévben.