Tech

Négyen is lelépnek a Twitter éléről

Valami nem kerek a 140 karakteres mikroblog háza táján, túlságosan egyszerre állt fel négy kulcsember.

Bár nem egyszerre, de gyakorlatilag nagyjából egy időben jelentette be a Twitter vezetőségébe tartozó négy szakember is azt, hogy távozik a kék madaras vállalattól. Az alapszolgáltatásért felelős termékmenedzser, Kevin Weil mellett a médiakapcsolatokért felelős vezető, Katie Jacobs Shanton, a fejlesztésért felelős alelnök, Alex Roetter, valamint a Vine minivideós szolgáltatást igazgató Jason Toff egyaránt a lelépés mellett döntött.

A Business Insider cikkében egyik bennfentes informátorukra hivatkozva azt írja, Roetter és Weil nem magától távozott, hanem küldték őket, de mások szerint maga a döntés a vezetőké volt bizonyos belső történésekre reagálva. Stanton viszont már régebben is tervezte, hogy elhagyja a fedélzetet, de még egy ideig vissza tudták tartani. Ő és Weil még nem találtak maguknak új munkát, míg Toff a Google csapatához kerül, ahol virtuális valósághoz kapcsolódó projekteken dolgozik majd.

A Twitter mindenesetre hamarosan bemutathatja a távozók helyére kinevezett új vezetőket, melyek közül a források szerint az egyik egy “médiában jól ismert, nagy név” lesz. A hivatalos bejelentést még most fogalmazzák, de állítólag a “jól ismert vezető” és a “prominens marketingvezető” kifejezések szerepelnek benne. Juhé.

Egyre többen írnak kissé vészjósló hangvételben a Twitterről, ahol állítólag további személyi változásokat is terveznek, így például a nemzetközi üzletfejlesztésért is felelős Jana Messerschmidt is hamarosan távozhat a cégtől. A Twitter-részvények hónapok óta alulteljesítenek, ahogy a vállalat képtelen normális növekedést felmutatni, egyes pletykák azt is pedzegetik, hogy a cég szívesen menekülne bele egy olyan helyzetbe, hogy felkínálja magát felvásárlásra.

A tömör üzeneteiről híres mikroblog valóban nincs a csúcson, a felhasználók a több szöveget, és bővebb multimédiát kínáló Facebookon vannak inkább, a Twittert egyre többen tartják a vállalatok marketing-üzeneteit szajkózó üzleti szócsőnek, ezért nemrég már a 140 karakteres limit feloldásáról is döntöttek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik