Tech

Az Amazon bemutatta, hogyan fogja forradalmasítani a csomagszállítást

Az Amazon videofilmen mutatta be csomagszállító drónjának mintapéldányát, amelyet két év alatt fejlesztettek ki.

A drónt népszerűsítő videoklip narrátora Jeremy Clarkson amerikai tévés műsorvezető. A reklámfilm azt mutatja be, hogy egy család harminc percen belül hozzájut az új focicipőkhöz, miután kiderül, hogy a régit szétrágta a kutya.

A film azt ígéri, hogy az Amazon a drónok egész családját állítja majd szolgálatba: “különböző tervezésűeket a különböző körülményekhez”.

A videón látható, amint a család által rendelt cipő dobozát belerakják a drón testébe, amely előbb függőlegesen emelkedik 120 méter magasba, mint egy helikopter, aztán vízszintesen repül a célig, akár egy repülőgép. A drón 24 kilométeres távolságot tud megtenni, és olyan “érzékelő és elkerülő” technológiával szerelték fel, amellyel az útjába eső tárgyakat ki tudja kerülni.

A reklám szerint a drón a célállomáson landol, kiejti a csomagot, aztán ismét felszáll és visszatér a kiindulási helyre.

Az Amazon még nem közölte, mikor állnak munkába a drónjai. A szövetségi légügyi hatóságok azonban júniusban azt közölték, hogy a cég a megfelelő biztonsági szabályozások alkalmazása mellett egy éven belül megszerezheti a szükséges engedélyeket.

Olvasói sztorik