Az Apple által tavaly szeptemberben bejelentett, majd pedig idén áprilisban piacra dobott Watch okosórából az első héten villámgyorsan eladtak több mint 1,5 millió példányt, ami igen erős kezdésnek számított, és a legfrissebb híradások szerint a készülék az azóta eltelt időkben is igen jól teljesített.
Bár az Apple hivatalosan egyelőre nem nyilatkozott a Watch legfrissebb eladási mutatóival kapcsolatban, a Canalys piackutató cég most arról számolt be, hogy az amerikai vállalat az elmúlt két negyedévben mintegy 7 millió okosórát adott el. Elemzők szerint jelenleg messze az Apple Watch a legnépszerűbb okosóra, mely termékből az elmúlt hónapokban többet adtak el, mint az összes riválisából együttvéve. A Strategy Analytics előrejelzései szerint az okosóra piac idén közel 460 százalékkal fog növekedni, és ennek a fő mozgatórugója nem más, mint az Apple első ilyen terméke.
Emlékeztetőül, a legolcsóbb Watch Sport modell kezdőára 349 dollár (100 ezer forint), a középkategóriás Watch alapára 549 dollár (158 ezer forint), a prémium anyagokkal támadó Watch Edition pedig legolcsóbban 9999 dollárért (2,88 millió forint) vihető haza. Az abszolút plafont pedig azok a Watch Edition példányok jelentik, melyek árcéduláján nem kevesebb mint 16999 dolláros (4,9 millió forint) összeg olvasható. Az Apple okosórájának gyári szíjai sem éppen olcsók, ezeknek a kiegészítőknek az ára ugyanis 49 és 449 dollár (14-129 ezer forint) között mozog.